Šiuo metu yra prisijungę 20 svečių ir 0 narių Jūs esate neprisijungęs |
Naudotojas Slaptažodis Prisiminti mane šiame kompiuteryje
| registruotis | Lietuvos vėliava Angliška vėliava
Visuomeninė Lietuvos LGBT svetainė
Visuomeninė Lietuvos LGBT+ svetainė
VOX club

Apklausa

Ar Jums patogesnė naujoji GayLine.LT svetainė?

Rezultatai | Kitos apklausos

Balsų: 337, komentarų: 5

Reklama



Atsiuntė esco, trečiadienį, 2006.02.15 18:37. Perskaityta 20336 kartus

Pastaruoju metu vasario 14 d. tampa vis svarbesnė šventė visuomenėje. Nes tai mus vienija, o ne skaldo. Tai diena, kai žmonės vienokia ar kitokia forma išreiškia meilę savo išrinktiesiems... :)

www.gayline.lt ir iniciatyvinė grupė „Mylėkime politikus“ pasirūpino, kad labiausiai šiais metais „mylėję“ homoseksualus politikai taptų labiau pastebėti ir visus ateinančius metus galėtų didžiuotis pelnytai įgytu titulu.
Prieš paskelbdami šį balsavimą norime informuoti, kad balsuoti gali tik homoseksualūs, biseksualūs ar abiem kryptims prijaučiantys asmenys.

Balsavimo laikas: vasario 1-14 d.
Laimėtojai bus skelbiami vasario 14 d.

Pupuliai 2006Pupuliai 2006

Trims nugalėtojams bus įteikti įsimintini specialūs prizai, kuriuos įsteigė įsimintini ir specialūs rėmėjai!
Taigi skelbiame nominaciją ir balsavimą!

Nominacija: „Gėjų pupulis 2006“

Kandidatai:

1. Petras Gražulis
Nėra jokių abejonių - pritariu Bažnyčios pozicijai. Tie žmonės iš tiesų yra nesveiki ir iškrypę. Jie kelia pavojų visuomenei, nes tvirkina vaikus.
2. Viktoras Muntianas

Nors Darbo partija neina greta Bažnyčios, šiuo atveju pasakyta tiesa. Homoseksualizmas yra iškrypimas.
3. Egidijus Klumbys
Homoseksualizmas yra nukrypimas nuo normos ir nėra daugiau apie ką diskutuoti.
4. Bronius Bradauskas
Bažnyčia yra teisi. Jei tie žmonės serga, tegul serga vieni. Man apskritai toks reiškinys kaip homoseksualumas yra nesuvokiamas. Kategoriškai prieštarauju homoseksualizmo propagavimui.
5. Vytautas Čepas
Be homoseksualų yra dar visa krūva žmonių, geidulingai nesižvalgančių į normalios seksualinės orientacijos žmones: zoofilai, nekrofilai, pedofilai, gerontofilai, akromotofilai. Tad ir jiems leiskime reklamuotis, skleisti savo idėjas ir visokiais būdais laisvai ir nevaržomai organizuotis.
6. Zenonas Mikutis
Žiūriu kiek liberaliau nei Bažnyčia. Manau, kad homoseksualizmas yra psichinė liga. Juk viską genetika lemia. Tačiau aš netoleruoju to, kad homoseksualai iškelia save aukščiau kitų žmonių. Mes, normalios orientacijos žmonės, esame diskriminuojami.
7. Valentinas Mazuronis
Valstybiniu mastu tai negali būti traktuojama kaip normalus dalykas. Tuo tarpu homoseksualūs ryšiai dabar populiarinami. Valstybės pagrindas yra normali šeima.
8. Kazys Starkevičius
Homoseksualu tampama iš paiko gyvenimo ir aš nesiruošiu jų toleruoti arba ginti.
9. Kazys Bobelis
Absoliučiai pritariu Bažnyčiai. Homoseksualų Lietuvai nereikia. Gėda Lietuvai, kad jie mūsų šalyje kongresą rengia. Homoseksualizmas yra liga, kurią reikia gydyti.
10. Valdemaras Tomaševskis
Pritariu. Tas reiškinys apibrėžtas kaip iškrypimas.
11. Vladimiras Orechovas
Santykiai turi būti tarp vyrų ir moterų. Jei iškrypstama į santykius su ta pačia lytimi, reikia tylėti ir neagituoti kitų už tokį nukrypimą.

Citatų šaltinis: UAB „Respublikos“ leidiniai“
Kontaktai

Spausdintuvas versija spausdinimui | Pasidalinti pasidalinti | Klaida pastebėjote klaidą?

Dalinkimės

Email E. paštu

Dalintis su Facebook Facebook

Dalintis su Twitter Twitter

Dalintis su Myspace MySpace

Dalintis su Frype.lt Frype.lt

Dalintis su Blake.lt Blake.lt

Komentarai

Norėdamasi komentuoti, turite būti užsiregistravęs ir prisijungęs

prisijungti | registruotis

liudna

2006-01-29 18:49:17

Pana?u, jog jie visi tos nominacijos verti.

Anonimas

2006-01-31 23:15:11

As tai issirinkau Kauno apskrities virsininka Starkeviciu gal is ties Kaunas tada gales vadintis geju sostine.

Montvidas

Anonimas

2006-02-01 03:01:13

Ale kokie i?prus? m?s? politikieriai :D
?domu ar jie ?ino, kad j? vaikai gali irgi b?ti homoseksualais... Tikriausiai irgi bus tokie i? paiko gyvenimo arba i?kryp?li?kai i?aug? j? ?eimose :D

Anonimas

2006-02-01 03:15:51

virsune... o paskui stebimes, kaip visuomene ir ziniasklaida apie mazumas sneka. Patys stengiames gera ivaizdi sukurti rinkdami metu "pupuli"...

Anonimas

2006-02-01 04:08:46

reikia parodyti, kad kvailiams vietos neturi b?ti politikuose...

Kaip gali valdyti valstybe tokie ?mon?s, kurie savo rink?jus gali vadinti i?kryp?liais nenormaliais ir pan... Pasibjaur?tina.

Manau akcijos iniciatoriai labai gerai pataik?... tai yra parod?, kad ?? kart? u?teks reikalauti, nes i? to pradeda visokioje spaudoje juoktis... Geriau patys pasijuokim i? j? nesamoni?...

O gal dar spauda pasigavus ?i? akcij? kokia dien? u?mir?us kokio tai tipo akcija priklijuos tam politikui g?j? pupulio titul?... Tai gal nebebus daugiau politik? pasisakoma taip kvailai ir prie? k? nors sakydami susipa?ins kas tai per rei?kinys apskritai...

Anonimas

2006-02-01 20:13:26

Akcija zaviai juokinga ir savalaike, bet mane sudomino stai kas: "Nominacij? ?altinis: UAB ?Respublikos? leidiniai?. Ar cia ta leidiniu grupe kurioje daugiausia ir yra eskaluojama homofobija ir neapykanta gejams ir lezbietiems? Taigi ar ne bus cia kokia kiaule pakista...

Anonimas

2006-02-01 20:32:36

Na a? pats atsimenu vien? i? straipsni?. Kur buvo ka?kas pana?aus apie Ba?ny?ia pasak?, ne o politikai... i? ten kai kurie komentarai ai?kiai matyti...
Tai jeigu ?altinis respublikos leidiniai, tai jie lai ir ken?ia...
nemanau, kad Respublika b?t? rizikavusi ra?yti parlamentar? citatas ir dar tokias baisias...
na ?ia mano nuomon?...

O Akcija i? ties? COOL - man ji primena "Svog?n?" ceremonija :D

Anonimas

2006-02-02 01:53:16

Nu buvo "Respublikoj" klausimas: "ar pritariate Baznycios pozicijai, kad homoseksualizmas yra iskrypimas". Ir buvo atsakymai Seimo nariu. Tai visas pretenzijas del citatu tegu siuncia "Respublikai". O tie, kurie nusisnekejo tai dabar ir gaus garbinga titula. Juk kaip sako vienas konservatoriu ideologu R.Scrutonas "tiesiog butina juoktis is nenormaliu zmoniu". O pagal atsakymus tai normaliais ju niekaip nelaikyciau.

Anonimas

2006-02-02 14:45:11

O kas nors atsiklause kitu geju ar daryti toki balsavima? taigi gal reikia ir kitu geju nuomones paklausti, gal kiti nesutinka?

Anonimas

2006-02-02 14:59:34

:)) gal taves dar atsiklausti ka reik kiekvienam valgyti ar kokios spalvos kojines siandien uzsidet? :))

Anonimas

2006-02-02 16:18:57

ce neina kalba apie kojines.
Plius tai neskatina tolerancijos, o dar labiau skatina.
Reikia kitokiais budais sviesti visuomene, o ne skandalistinemis priemonemis kaip sia. ir nauda kokia sios apklausos?

Anonimas

2006-02-02 20:59:47

Ir kaip gi tokia akcija dar labiau skatina netolerancija ir kieno? Manai, kad sitie nominantai taip kalba del neapsisvietimo? Tuomet esi naivus. Sitie padarai taip kalba tam, kad pasikeltu savo reitingus tarp homofobu. Ir jie butu visai ne pries padiskutuoti viesai homoseksualumo tematika kaip homofobu atstovai. Todel ju nereik priimti rimtai ir i ju teiginius apie gejus reikia zvelgti su humoru. Tai ir padaryta sioj apklausoj. Jei elgiasi kaip klounai, tai ir tebunie vertinami kaip klounai. Va tokia ir nauda.
Ka parasys kokios "Vakaro zinios" ar pagalvos koks Uoka turetu maziausiai rupeti, nes tolerancijos is ju puses tau niekad nebuvo ir niekad nebus. Taip pat sekmingai galetum sviesti kelma. O protingas zmogus supras sitos akcijos prasme.

ainas

2006-02-02 16:56:35

O nuo kada gejai yra kazhkokia partine-visuomenine organizacija, kad, norint surengti apklausa, priesh tai dar geju Referenduma suorganizuoti reiketu? :)

Murrchikaz

2006-02-03 04:13:59

Cia taves reikejo atsiklaust? Kas busi? Geju karalius? Nenustebciau, ne vienas bande juo apsiskelbt. Gal koki Geju referenduma siuo klausimu reikejo surengt, ar apklausele Men's factory "balsavimo" Kabinose? Na na. Vienintelis budas yra paciam ka nors daryt, ir tuo bandyt itakot tai kas vyksta. Nepatinka kas daroma? Daryk pats. Ar Jus nesutinkate, kad kas nors butu daroma?:)Beje kaip supratau, sitos apklausos autoriu tikslas nera sita apklausa skatinti tolerancija ar netolerancija. O pabandyti something different nuo to kas budavo daroma iki siol. Pavyzdziui skundai ivairioms instancijoms del puolimo, diskriminacijos. Nepadejo ar ne? Visuomene tik dar labiau sukilo. Gal nors karta gyvenime i visa tai reikia paziuret su humoro gaidele?:) Man pavyzdziui juokinga. Siek tiek atsipalaiduokit, paziurekit kaip i juoka. O paskui hop hop atsikvepkit ir bekit tolerancijos ugdyt. O jei galvojat kad tolerancija ugdoma svieciamaisiais filmukais per men's factory zydruosius ekranelius, tai duskit. ir neterskit eterio. aciu uz demesi.

Wincik

2006-02-02 17:10:49

O gal kaip tik ?i akcija privers politikus susim?styti prie? ?nekant tokias nes?mones. Nes dabar tai paskai?ius plaukai piestu stojas...
Manau, ?is konkursas, tai tam tikra galimyb? politikams truput? prisiri?ti lie?uv?, kad palaidas nelakstyt? ir nes?mones nesvaidyt?, neskaldyt? visuomen?s ir dirbtinai nedidint? invalid? skai?iaus Lietuvos Respublikoje...
Tik?kim?s, kad m?s? rinktieji ? Seim? gal bent po akcijos atsivers prad?iamoksl? kas yra homoseksualizmas, nes db man atrodo, kaip nety?ia u?kluptos davatkos i? r?t? dar?elio, kurios i?prusimas pla?iau kaip "Vakaro ?inios" nekeliauja...

A? b??iau u? tokios akcijos t?stinum?!

Anonimas

2006-02-02 22:32:25

o tas pasakymas, kad vienas is tu busimu ``pupuliu`` ``gali buti vienas is musu`` tikrai labai izvalgus, oi, koks izvalgus!!! tai vadinama ``vidine homofobija`` - kai patys homosex pradeda varyti ant savu, saves nekesti, tiksliau, savo sexualumo. Ziaurus dalykas, bet reiktu geriau pasidometi tais, kurie taip garsiai rekia: ar cia kazkokia iskreipta ``reklamos`` forma ar meginimas pasislepti? o, be to, kas ten tam Grazuliui ciulpia? Cia, tipo, kazkoks namiokas? Savi ant savu sitaip varo...- taip iseitu. Ar cia koks ``ne pa dielu``, prasalaitis?

Anonimas

2006-02-03 12:09:26

PiktaZmogis

Prisijung?: Jan 26, 2006

Pasi?sta: 2006-02-03 11:17

Pamat?s tokius rinkimus ?iame puslapyje be galo nustebau, jog ? pykt? atsakome pyk?iu. I? kur tiek pyk?io mumyse? Kod?l galime sau leisti ?aipytis i? kit? ?moni?. Nesvarbu koks ?mogus beb?t?, bet mes juk g?jai (jei jau kalbame kad tarp m?s? daug intelektual?) ir kod?l galime sau taip leisti elgtis? Reikalaujame tolerancijos, bet patys netoleruojame.
Mano nuomone, kovoti ?aipymusi- blogo tono ?enklas. Mes kaip tik turime informuoti ir paai?kinti, o ne ?aipytis.

Vajezus

2006-02-03 13:34:03

1. Kur tu ?ia matai "atsakym? pyk?iu"? Gal tu tiesiog per daug ?sitemp?s?
2. "bet mes juk g?jai (jei jau kalbame kad tarp m?s? daug intelektual?) ir kod?l galime sau taip leisti elgtis" -- ar laikai save geresniu u? kitus d?l to, kad esi g?jus? Ar g?jams privaloma b?ti ?ventesniems u? popie?i??
3. Tau niekas nedraud?ia informuoti tautos i?rinkt?j?. Gali, pavyzd?iui, para?yti lai?k? Gra?uliui, u?tikrindamas j?, kad g?jai netvirkina vaik?. Gra?ulis yra m?stantis ?mogus, ir, be abejo, pakeis savo nuomon?.

Aquel

2006-02-03 16:29:52

"3. Tau niekas nedraud?ia informuoti tautos i?rinkt?j?. Gali, pavyzd?iui, para?yti lai?k? Gra?uliui, u?tikrindamas j?, kad g?jai netvirkina vaik?. Gra?ulis yra m?stantis ?mogus, ir, be abejo, pakeis savo nuomon?."

Che che. Puikus komentaras. Svietimo salininkai tikrai galetu parasyti argumentuotus laiskus nominantams ir pabandyti itikinti Grazuli - kad gejai netvirkina vaiku, Bobeli - kad homoseksualumas nera liga, Klumbi - kad Romos imperija zlugo ne del homoseksualumo (kaip jis nusikalbejo Grineviciutes laidoje), Mikuti - kad heteroseksualai nera diskriminuojami. Jei manot, kad tokios kalbos tera nepakankamo svietimo pasekme tai pabandykit juos apsviesti :). Sekmes!
P.S. kai isivaizduoju pastangas apsviesti negerbiamus nominantus negaliu susilaikyti nesijuokes.

Murrchikaz

2006-02-03 13:31:36

Na atleiskit kolega, bet pyk?io a? nematau. Matau tik humoro gaidel?. Nieko daugiau. Nominacija gana taikli. Turiu kelis pa??stamus, kurie ? kand? bajeriuk? juo at?vilgiu, ilgesingu balseliu atsako: "ach, kaip miela....". ?ia irgi ka?kas pana?aus stilium "Oj tu pupuliuk mano, ko toks piktas ant gejuk??". Tai n?ra blogo tono ?enklas kaip ?aipymasis. ?ia nematau ?aipymosi. ?aipymasis b?t? jei nominacijos autoriai priki?t? j? i?vaizd?, ?eimynin? pad?t?, nuveiktus (nenuveiktus) darbus ar priklausomyb? tam tikroms partijoms. O kuo kovoti prie? j? netolerancij?? Skundais? Ar kas nors k? nors pasiek? skundais? visokie bulvariniai skaitalai ir toliau ra?o straipsnius apie g?jus, naudodami ?odelius i? p raid?s, o dar ir "vaizdingus" epitetus kaip pavyzd?iui "organini? tra?? plakimo cechai". Gal nori u?siimti, informuoti ir paai?kinti, pvz kad ?is epitetas prakti?kai neturi login?s prasm?s, nes "....." (nesigilinsiu ir neai?kinsiu, manau ir taip suprasit) :)

Taip kad jei dar kam nors atrodo, kad
"kaip tik turime (elgtis taip ar anaip)" - tai prad?kit, ir elkit?s taip kaip Jums atrodo tinkama. A? pvz labai neturiu laiko tokiai veiklai, nors ir nor??iau, tod?l stengiuos kaip ?manoma ma?iau kritikuoti tuos, kurie turi laiko ir j? aukoja, tarkim kad ir tokiems juokams. Be Happy :)

>>Pamat?s tokius rinkimus ?iame puslapyje >>be galo nustebau, jog ? pykt? atsakome >>pyk?iu. I? kur tiek pyk?io mumyse? Kod?l >>galime sau leisti ?aipytis i? kit? ?moni?. >>Nesvarbu koks ?mogus beb?t?, bet mes >>juk g?jai (jei jau kalbame kad tarp m?s? >>daug intelektual?) ir kod?l galime sau >>taip leisti elgtis? Reikalaujame >>tolerancijos, bet patys netoleruojame.
>>Mano nuomone, kovoti ?aipymusi- blogo >>tono ?enklas. Mes kaip tik turime >>informuoti ir paai?kinti, o ne ?aipytis

Nikita

2006-02-03 17:17:59

Geras sumanymas... Net nuotaika pakele... Ir koks skirtumas, ar ten kuris nors ju vienas is... nereikia viesai nusisneketi... Nors cia reiktu ir kazkokios kitos nominacijos. - del logikos ir rislaus mastymo stygiaus

PiktaZmogis

2006-02-03 21:07:42

Vajezus:
1. Jei politikai pasako nelabai palankias salygas apie gejus, nebutina is ju saipytis rengiat tokius rinkimus, kurie mane, jei buciau naturalas, izeistu.
2. Gejai, mano manymu, per daug reikalauja demesio ir is saves daro aukas.
3. Greitu laiku taip ir bus padaryta.

Aquel

2006-02-03 22:02:33

Taip,taip. Neduok die dar isizeis koks nors Grazulis, Klumbys ar kitas homofobas. Juk jie tikrai taip nekalbetu, jei ne tas nelemtas nezinojimas. Ir tik siaip, is nezinojimo tokie klumbiai dalyvauja grupes "Gejams-ne" veikloj. Dar manau, kad butina toleruoti "vakaro ziniu" straipsnius kur gejai vadinami vistgaidziais (gi ne is piktos valios taip raso), skinus (ju tiesiog tokie isitikinimai), rasistus, sektantus ir panasias visuomenes (kaip cia tolerantiskai pavadint?). O jei tave uzpuola tai reik nuolankiai leistis musamam, kad tik uzpuolikui neskaudetu.
Ir dar manau, kad negrai per daug reikalavo demesio ir is saves dare aukas, kai issikovojo kad autobusuose neliktu vietu "tik baltiesiems". Ka jie negalejo sedet kitur?
Beje, sekmes rasant Grazuliui :).

PiktaZmogis

2006-02-04 04:01:21

Geju pupulio rinkimas yra tyciojimasis is politiku.
Saipymasis is politiku ir vadinti juos pupuliais... na tikrai nera geras tonas.
Mano manymu, sviesti reiketu.
Nereiketu nusileisti gayline.lt iki bulvarinio lygio.

Murrchikaz

2006-02-04 07:24:06

o taves kaip gejaus neizeidzia ju komentarai? o tave kaip naturala izeistu tavo paties zodziai? jei tave izeidzia tavo paties zodziai, tai kam tada juos rasai? ar kai rasai, mastai ka rasai? gal izeidziamas pasirodo zodelis "pupuliai". atleisk man, bet zodis "pe*ikas" ar "vistgaidis" yra zymiai labiau izeidziantis zodis pasakytas bet kam, negu "pupulis" naturalui. jei nepatinka zodis pupulis, ar pateisintum nominacija "Geriausia fraze apie gejus" ir balsavima del jos? ar irgi manytum, kad gejai per daug verkslena ir izeidineja kitus, cituodami ju posakius savo svetaineje? Piktazmogi - nebumbek. tukstanti ir pirma karta sakau, jei turi geresniu ideju - pirmyn :) n

Wincik

2006-02-04 00:16:37

Yra toks 3 niutono d?snis. Taigi jei kas nors labai myli homoseksualus visada jiems bus atsakas ;) Tik va geriau padiskutuokime u? k? geriau balsuoti :) A? pvz tarp nugal?toj? nor??iau matyti bent vien? i? ?i? ?moni? Mikut? (Darbo partija), Starkevi?i? (vienintelis konservas), visi kiti irgi "mieli" ir nusipeln? titulo, bet... Pavyzd?iui Gra?ulis, kuriam tinka titulas prie pavard?s, ta?iau jis apskritai neturi sveiko proto, nes yra supan?iotas krikdemi?komis tiesomis, taigi jam tas titulas didelio ?sp?d?io nepadarys ir netgi poveikio kokiems nors poky?iams nebus... Kiti dauguma marginalai arba ?iaip nety?ia bande prisitaikyti prie heteronormatyvi? nuomoni?...
O k? J?s manote?..

Anonimas

2006-02-04 01:48:48

Ateis laikas (o jis ne uzh kalnu), kada kiekviena politine partija peshis del geju balsu per rinkimus a la Ispanijoje. Kol kas dar drabstosi smagiais epitetais, bet Jievrosojuzas jau prieme deklaracija ar kazhka panashaus pasiklauses Lenkijos broliuku - Prezidento ir Varshuvos mero diskriminaciniu paistalu. Zhiuresim, kaip Lietuvos politikieriai reaguos i tai :) Jauchiu padarys eilini rimminga Briuselio biurokratams :)

Nikita

2006-02-04 08:25:53

Sioje visuomeneje kitaip reaguoti ir negalima - tik su humoru... O sis balsavimas - kaip tik tai, ko reikia. Sveikinu sumanytojus.

Anonimas

2006-02-04 12:06:19

Unreal.. NU cool... tiesiog nieko negaliu daugiau ir beprideti... Saunuoliai akcijos iniciatoriai! :) Seniai taip reikejo :) Geras... Eisiu pasipasakoti kolegoms ir jie prasibalsuos :D

LIUX!!!
Rolkis

Anonimas

2006-02-04 12:18:13

Nepaslaptis, kad gejus jaucia kita geju, taip vadinamas "gaydar". Be to yra geju kategorija, kuri vardan savo interesu pasiryzusi pakenkti kitiems tos pacios pakraipos zmonems.
Noreciau paklausti ka manote vien is isvaizdos, kalbos tembro, manieru ir pan. kuris is situ pretendentu yra tikrasis uzsimaskaves pupulis? Man atrodo, kad tai galetu buti Grazulis, Mikutis, Muntianas ir Klumbys. O kaip jums?

Anonimas

2006-02-04 12:28:16

Mikutis zinoma :D Nemyli juk jis tos Mikutienes :) per j1 jis juk su darbo partija susidejo... O db ir Uspaskis jau susirupino juom... :))))

Anonimas

2006-02-04 17:00:36

Nu kad Mikutiene ju seimoj vyras tai is elgesio aisku. O siaip tai idomiu gandu apie Cepa nuo jo gyvenimo Klaipedoje laiku sklando. Isgeres jis nelabai valdydavosi :).

Anonimas

2006-02-08 10:02:48

Juokiasi tualetas, kad ap?iktas klozetas :)
Baikit ty?iotis i? politik?, nors jie daugeliu atvej? ir parsidav?, nors lig aus? ?smuk? korupcijon ir t.t.t. bet bent jau normalios orientacijos.
O tiksliai, gal legalizuokim zoofilus? tai vis normaliau kokiai o?kai, nei vyras vyrui i?ang? drasko?

Anonimas

2006-02-10 00:10:56

Sausio 8 d. vakare ma?iau Starkevi?i? Kaune... Tikrai vertas balso... :))))

Wincik

2006-02-10 14:34:27

T? vakar? jis dalyvavo "Nomeda" laidoje :) apie g?jus ir band? apginti savo fraz?, kuri yra prie jo pavard?s ir ?iame balsavime.

Beje, kai tik su?inosiu paskelbsiu kada ?i laida bus rodoma.

Anonimas

2006-02-11 14:40:20

jei politiku mintys pastoviai sukasi tik apie homosechsualu lovas, ar kitokius skandalus, tai jiems nepades nei baznycia nei dievas. Nuo saves nepabegsi, anksciau ar veliau teks prisipazinti, kad ir jie tokie.

Wincik

2006-02-12 13:41:27

Art?ja rinkim? pabaiga :)

Aquel

2006-02-13 23:28:59

Kas ten ketino sviesti Grazuli, tai paskubekite, nes is komentaro "Omnyje" atrodo, kad svietimo jam labai reikia :).